Arhīvs
Aprīlis, 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
Atslēgvārdi
120 TŪKSTOŠI LATU INVESTĒTI JAUNA “PEDRO” MAIZĪŠU DIZAINA UN IEPAKOJUMA IZVEIDĒ
Publicēts 3. jūnijā, 2009.
Latvijā lielākais gatavo ēdienu un ātro uzkodu ražotājs SIA "Euro Food", jau divu gadu laikā mērķtiecīgi investējot vairāk nekā 120 tūkstošus latu, sāk piedāvāt sviestmaizes “Pedro” jaunā videi draudzīgā iepakojumā ar dizainu – Skan garšīgi!



“Sekojot pasaules tendencēm, kas strauji attīstās Eiropā, nolēmām veikt lielu ieguldījumu “Pedro” iepakojuma modernizēšanā. Jaunais dizains un iepakojums veidots tā, lai pircējam būtu ērti lietojams un sagādātu patīkamu gandarījumu gan par pirkumu, gan par produkta kvalitāti. Mūsu produkta gatavošana ir roku darbs, līdz ar to vēlējāmies, lai arī iepakojums būtu ļoti augstas kvalitātes, tāpēc investējām jaunu fasēšanas iekārtu iegādē, kas fasē produktus videi draudzīgā un ērti lietojamā iepakojumā. Jaunais dizains veidots mērķtiecīgi, lai papildinātu produkta labās īpašības – kvalitāti, svaigumu, izskatu, cenu un lietošanas ērtumu, kas ir noteicošās produktu izvēlē. Izstrādājot jauno dizainu, esam izvēlējušies saukli “Skan garšīgi!”, jo tas pilnībā atbilst “Pedro” produktu svarīgākai īpašībai – garšai. Izdzirdot par pusdienu vai uzkodu piedāvājumu, mēs parasti pie sevis tieši tā nodomājam - “mm, tas izklausās garšīgi!”,” saka Bruno Ansons, SIA “Euro Food” izpilddirektors. 

Jauns dzīvesveids
Svaigās, atdzesētās sviestmaizes ir vienas no populārākajiem produktiem svaigās, gatavās pārtikas segmentā. SIA “Euro Food” veiktais pētījums norāda, ka 19% Latvijas iedzīvotāju vismaz reizi nedēļā nopērk gatavo sviestmaizi, bet no pircējiem, kas sevi atzīst par ātro sviestmaižu patērētājiem, 45% aptaujāto vismaz 2 reizes nedēļā mēdz tās iegādāties. Pateicoties mūsdienu straujajam un dinamiskajam dzīves ritmam, gatavā pārtika nereti kļūst par maltītes aizstājēju. Tas ir dzīvesveids - katrs mēs atrodamies nepārtrauktā kustībā, un tieši ikdienas ritms veido mūsu ēdienkarti. 91% aptaujāto sviestmaižu pircēju norādīja, ka, lietojot maizītes, remdē izsalkumu, taču 60% atzīst, ka ar tām tiek aizstāta ēdienreize.  

Šovasar jauni pārsteigumi
Šovasar “Pedro” sortiments tiks papildināts ar vairākiem jauniem produktiem, kas noteikti neatstās vienaldzīgus. Viens no jaunumiem - Skandināvu maize, kurā tradicionālās baltmaizes vai rudzu maizes vietā tiek izmantota Polārmaize, kas ir Latvijas tirgū kā maizes veids ir samērā jauns – tā ir maize ar ļoti senu un tradicionālu recepti, kas radusies senajās Skandināvijas valstīs. Taču pieredze rāda, ka tas, kurš šo maizi pagaršo vienreiz, labprāt izvēlēsies arī nākamajā reizē! 

“Pedro” maizītes var iegādāties lielākajos tirdzniecības tīklos “Narvesen”, “Rimi”, “Elvi”, “Maxima”, „Lukoil” un citās mazumtirdzniecības vietās.

Par SIA “Euro Food”
SIA "Euro Food" dibināts 1996.gadā un ir "Nordic Partners Food & Beverage" grupas uzņēmums SIA “Euro Food” bija pirmais un joprojām ir vadošais svaigās pārtikas ražotājs Latvijā, kura apgrozījums 2008. gadā bija 3.3 milj. latu. Ar “Pedro” zīmolu tiek piedāvātas vairāk ap 30 dažādu garšu sviestmaizes, svaigas un saldētas picas, dažādu veidu salātiņi un kruasāni. Kopš 2007. gada uzņēmums ražo privātās preču zīmes produktu līniju autobraucējiem, kas nopērkama vienīgi “Statoil” DUS visā Latvijā. SIA “Euro Food” pieder arī meitas uzņēmums Lietuvā UAB Margiris, kas arī nodarbojas ar svaigo sviestmaižu ražošanu un ir lielākais ražotājs Lietuvas tirgū.

Vairāk informācijas par uzņēmumu: www.pedro.lv


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: